Wysyłka

Wysyłka 2-5 dni

Zadzwoń do nas: Pon. - Pt. 9:00 - 16:00

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Po tym czasie wysyłamy produkt kurierem, a Ty otrzymujesz numer śledzenia przesyłki.

2. Czy mogę zwrócić lustro, jeśli nie spełni moich oczekiwań?

Tak, oferujemy 30-dniowy okres na zwrot zakupionego lustra. Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić – warunkiem jest odpowiednie zabezpieczenie lustra, takie samo jak przy dostawie. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy. DARMOWY ZWROT - Skontaktuj się z nami aby uzyskać etykietę zwrotną pod numerem +48509779606 lub napisz na adres magialustra.kontakt@gmail.com.

3. Co zrobić, jeśli moje lustro dotrze uszkodzone?

Dbamy o bezpieczne pakowanie, ale jeśli Twoje lustro dotarło uszkodzone – bez stresu! Zrób zdjęcie uszkodzenia i prześlij je do nas mailowo na: magialustra.kontakt@gmail.com lub przez formularz kontaktowy na stronie, lub prześlij MMS pod numer 509-779-606. Po weryfikacji zgłoszenia, niezwłocznie wyślemy nowy produkt na nasz koszt.

4. Czy rama ma widoczne łączenia?

Nie, nasze lustra nie mają widocznych łączeń na ramie. Stawiamy na estetykę i precyzję wykonania – rama jest jednolita, co zapewnia elegancki i spójny wygląd.

5. Czy zdjęcia luster na stronie oddają ich rzeczywisty wygląd?

Staramy się, aby wszystkie zdjęcia na stronie jak najlepiej oddawały rzeczywisty wygląd naszych luster. Zwracamy uwagę na detale, kolory i proporcje. Jeśli masz wątpliwości, napisz do nas – chętnie prześlemy dodatkowe zdjęcia lub filmik wybranego modelu.

6. Czy mogę skonsultować się w sprawie wyboru lustra?

Oczywiście! Nasz zespół chętnie pomoże Ci w wyborze odpowiedniego lustra. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48509779606 lub napisz na adres magialustra.kontakt@gmail.com.

7. Jakie dodatkowe funkcje mogą mieć lustra LED?

Nasze lustra LED oferują szereg nowoczesnych udogodnień, takich jak dotykowe włączniki, maty grzewcze zapobiegające parowaniu oraz możliwość wyboru koloru podświetlenia dopasowanego do Twojego wnętrza. Choć nie ma funkcji regulacji jasności, istnieje możliwość zastosowania mocniejszych taśm LED, które zapewniają intensywniejsze oświetlenie.

8. Jaką barwę światła LED mogę wybrać do lustra?

W Magii Luster oferujemy trzy barwy światła LED do wyboru: ● Ciepła (3000K) – daje przytulne, żółtawe światło idealne do relaksujących wnętrz, np. sypialni. ● Neutralna (4000K) – zbliżona do naturalnego światła dziennego, idealna do łazienki i codziennego użytku. ● Zimna (6000K) – jasne, białe światło, które sprawdza się w miejscach wymagających precyzji, np. przy makijażu.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta. Podczas składania zamówienia wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję i podać dane firmowe – faktura zostanie dołączona do przesyłki lub wysłana mailowo.

10. Czy mogę zapłacić za lustro przy odbiorze?

Tak, oferujemy możliwość płatności przy odbiorze (za pobraniem). Możesz również skorzystać z szybkich płatności online, lub przelewu tradycyjnego

11. Czy rama lustra jest w połysku? Czy macie taką opcję?

Standardowo wszystkie nasze ramy wykonywane są w wykończeniu matowym – to ponadczasowe i uniwersalne rozwiązanie, które pasuje do większości wnętrz. Na życzenie klienta oferujemy jednak także ramy w wykończeniu połysk, dostępne przy wyborze luster w ramie MDF. To idealna opcja dla osób, które chcą dodać aranżacji elegancji i subtelnego blasku.

12. Czy oferujecie montaż lustra?

Obecnie nie świadczymy usługi montażu, ale każde lustro z naszej oferty posiada prosty system zawieszenia oraz instrukcję montażu, dzięki czemu można je łatwo zamontować samodzielnie lub z pomocą fachowca.